אחד מהדגים שמקבל קטגוריה משלו, הוא ללא ספק דג הסלמון. לצד העובדה שדג זה מאוד עסיסי ובשרני, הוא גם מאוד קל להכנה ואף מסייע רבות בחיזוק הגוף ומכיל לא מעט יתרונות בריאותיים שאינם מוכרים לכולם, יתרונות שמצדיקים לא פעם את המחיר הגבוה שיש לשלם עבור מנה טעימה ובריאה במיוחד.

 

אומגה 3

 

ראשית נציין שדג הסלמון מהווה מקור נהדר לאומגה 3 - מרכיב שמאוד חשוב עבור מזעור הסיכוי לחלות במחלת לב, מרכיב שמאוד חשוב עבור הורדת כמות הכולסטרול ואף מאוד חשוב עבור מניעת היווצרות קרישי דם. על כן מומלץ ביותר לצרוך דג סלמון, הן עבור אנשים בריאים והן עבור אנשים שלוקים בליבם. עם זאת, לצד העובדה שמדובר בדג מאוד בריא, הרי שכמו בכול דבר, גם במקרה זה אין להפריז בצריכתו, כך שעבור אדם בוגר אין זה מומלץ לצרוך יותר מארבע מנות בשבוע.

 

מבחר יתרונות

 

דג סלמון טבעי מכיל המון B12, צריכה מבוקרת עשויה לעזור להגן על הגוף מפני מגוון סוגי סרטן (באזור מערכת העיכול והקיבה), צריכת סלומון מעצימה את תפקוד המוח ואף משפרת את הזיכרון, חומצת השומן מועילה לשימור איכות הראייה, נשים הרות יעשו בשכל אם יצרכו דגי סלומון לפי הכמות המומלצת (וזאת כי מדובר בתמיכה במערכת הראייה של העובר), סלומון מכיל לא מעט ויטמין D אשר מסייע בשמירה על עצמות חזקות (ובנוסף מסייע לספיגת הסידן), הסלמון מהווה מקור איכותי עבור צריכת חלבון ולבסוף נציין שגם מדובר בעזרה חשובה עבור השגת ראש מלא בשיער קורן ומבריק. מכאן כל שנותר זה להחליט האם מעדיפים את הסלמון שלכם בחמאה וטימין, צלוי על האש עם לימונים כבושים, או בתנור עם שום וסילאן. 

 

אחד מהדגים שמקבל קטגוריה משלו, הוא ללא ספק דג הסלמון. לצד העובדה שדג זה מאוד עסיסי ובשרני, הוא גם מאוד קל להכנה ואף מסייע רבות בחיזוק הגוף ומכיל לא מעט יתרונות בריאותיים שאינם מוכרים לכולם, יתרונות שמצדיקים לא פעם את המחיר הגבוה שיש לשלם עבור מנה טעימה ובריאה במיוחד.

 

אומגה 3

 

ראשית נציין שדג הסלמון מהווה מקור נהדר לאומגה 3 - מרכיב שמאוד חשוב עבור מזעור הסיכוי לחלות במחלת לב, מרכיב שמאוד חשוב עבור הורדת כמות הכולסטרול ואף מאוד חשוב עבור מניעת היווצרות קרישי דם. על כן מומלץ ביותר לצרוך דג סלמון, הן עבור אנשים בריאים והן עבור אנשים שלוקים בליבם. עם זאת, לצד העובדה שמדובר בדג מאוד בריא, הרי שכמו בכול דבר, גם במקרה זה אין להפריז בצריכתו, כך שעבור אדם בוגר אין זה מומלץ לצרוך יותר מארבע מנות בשבוע.

 

מבחר יתרונות

 

דג סלמון טבעי מכיל המון B12, צריכה מבוקרת עשויה לעזור להגן על הגוף מפני מגוון סוגי סרטן (באזור מערכת העיכול והקיבה), צריכת סלמון מעצימה את תפקוד המוח ואף משפרת את הזיכרון, חומצת השומן מועילה לשימור איכות הראייה, נשים הרות יעשו בשכל אם יצרכו דגי סלמון לפי הכמות המומלצת (וזאת כי מדובר בתמיכה במערכת הראייה של העובר), סלמון מכיל לא מעט ויטמין D אשר מסייע בשמירה על עצמות חזקות (ובנוסף מסייע לספיגת הסידן), הסלמון מהווה מקור איכותי עבור צריכת חלבון ולבסוף נציין שגם מדובר בעזרה חשובה עבור השגת ראש מלא בשיער קורן ומבריק. מכאן כל שנותר זה להחליט האם מעדיפים את הסלמון שלכם בחמאה וטימין, צלוי על האש עם לימונים כבושים, או בתנור עם שום וסילאן. 

דג סלמון – טעים ובריא!​

למאמר נוסף בנושא:

הכל על דגי מאכל לחצו כאן >>>

דגת הארץ

053-9414486